duminică, septembrie 24, 2006

Simboluri

Despre simboluri nu am voie sa scriu aici si nici in alta parte, decat ca ele exista. Nu voi spune cum se numesc si nici cum se deseneaza. Desi le-am gasit pe un site, doar ca acolo nu scrie cum se construiesc, in ce ordine. Si asta conteaza. Daca desenezi in alt sens un simbol, poate sa insemne altceva, contrar, de cele mai multe ori.

Azi dimineata incercam sa imi amintesc cum se deseneaza HSZSN. Nu am mai lucrat de saptamana trecuta, am fost racita si fara chef, parca nu s-a legat nimic de mine zilele acestea. Abia azi am reusit sa incerc pozitiile de cap cu simbolurile activate. Cum spuneam, nu imi aminteam cum se deseneaza HSZSN (acum vad cum se scrie, pare simetric, nu? de o parte si de alta a lui Z, doi de S, un H si de cealalta parte, ca un fel de oglinda rasucita, un N... ciudata treaba). Ciudat e ca am incercat sa vizualizez simbolul si, incetul cu incetul, sa imi amintesc fiecare linie cum trebuie trasata.

Am stat mult cu mainile pe anumite pozitii de cap si parca erau lipite de piele si nu puteam sa le desprind. Simteam cum apare o durere, de niciunde, cum se "scurge" spre palmele mele si cum, in unele zone, ramane "blocata" intr-un fel de sfere. Am mutat palmele in alta pozitie: "sfera" de durere s-a deplasat inspre locul acela. Dupa ce am terminat pozitiile de cap, durerea a disparut. Simteam ceva asemanator si inainte de gradul II, acum insa totul pare a fi mai evident.

*

Mi-a placut mult imaginea de mai sus. Pare o sinteza a ce am simtit eu, a simbolului CKR si a ploii prin care toamna se scurge, de cateva zile, din talpile lipite de cer.

Autumn Rain, Calistoga, California
© 2000 Jerry Dodrill

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca te uiti la simbol....e in sens invers acelor de ceasornic,...adica spre stanga !

Anonim spunea...

Ai dreptate! E fantastic! Inseamna ca simbolul ne vorbeste de infinit? Intoarcerea in timp?

nora_byanca spunea...

HSZSN inseamna: fara trecut, prezent sau viitor, si este un semn cu care se poate lucra de la distanta.

nora_byanca spunea...

HSZSN inseamna: fara trecut, prezent sau viitor, si este un semn cu care se poate lucra de la distanta.