luni, septembrie 18, 2006

A doua zi


Apoi, Florin mi-a spus: odata cu ingerii, ti se dau si demonii. Umbrele. Dincolo de lumina corpului, sunt niste serpi incolaciti, pe care trebuie sa ii treci, pentru a putea pasi mai departe. Pragurile care ma asteapta de-acum incolo.


Am inteles ca oamenii se apropie si se departeaza in functie de vibratiile lor. Atunci cand se spune ca evolueaza diferit, vibratiile nu se mai aseamana. Incepe respingerea.
Ei raman impreuna daca unul tine pasul evolutiv cu celalalt. Asa e si intre soti, intre iubiti, intre prieteni. Si e bine ca e asa. Atunci cand doi oameni vin in contact, se face schimb de energie, pana cele doua tipuri de vibratii se aseamana. Apoi urmeaza evolutia sau involutia amandorora sau a unuia dintre ei. Si atunci cand doar unul se schimba, apar discordantele energetice.
Ei trebuie sa aiba rabdare sa se intample acordarea si reacordarea permanenta unul la celalalt. Asa apare armonia.
In armonie cu Universul.

Un comentariu:

consuela spunea...

GR II reiki cu Victoria tot in Iasi
Cand am inceput reiki nu ne intelegeam,certuri, au trecut 2 ani,certuri mai dese ,nu stiu cat am sa mai suport.
Eu simt ca nu mai rezist si sa plec,el e tot mai nebun in sensul ca tipa din orice motiv si asa aiurea.
Tot imi spun ca imi fac bagajul si plec. Am o gasca de animalute,ii mai pun pe net ca sa raman doar cu 2 si sa imi fie asfel mai usor de luat hotararea. Astia cred ca m-au tinut pana acum ca nu puteam pleca si sa ii las in urma.