miercuri, septembrie 20, 2006

Lucrurile sunt simple


Azi dimineata mergeam pe strada, acelasi drum de ani de zile, spre facultate. La intersectie, brusc am deschis ochii larg, cu un gest de oprire a mersului si mi-am spus: lucrurile sunt simple, totul este iubire. Cum de nu mi-am dat seama pana acum? ma intreb, traversand o strada.


Cum de nu isi dau seama ceilalti ca lucrurile sunt simple? Ca ele curg pe strada, printre noi, in noi, ne inconjoara, ne trec printre picioare, ni se lipesc de degete si ne intra in ochi. Te-ai gandit vreodata de ce te mananca nasul sau de ce lacrimezi, brusc? Sunt Lucrurile.

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://groups.yahoo.com/group/reiki_iasi

Anonim spunea...

se pare ca acum veni vremea sa gasesc aceasta adresa. multumesc!

Anonim spunea...

mi-ai readus aminte ceva interesant.
cand am re-invatat sa maninc. nu am crezut la inceput. a minca este o asta. la fel ca a bea o cana de ceai. trebuie facuta cu toata seriozitatea. cu gandul doar la acel act, in liniste, fara a vorbi, fara a face nimic altceva decat a minca. atunci totul se schimba. din ceva obisnuit devine ceva demn de bagat in seama. nu e greu. de 3 ori pe zi trebuie doar sa mancam. si nimic altceva. poate ca pina la urma, dincolo de tot fastul actului de a minca, noi europenii, suntm cu adevarat barbari. Itadakimasu1